Često postavljana pitanja

GoCarRental nije direktni opskrbljivač iznajmljenih automobila – umjesto toga, mi pretražujemo i uspoređujemo tržište tragajući za najboljim ponudama. Ako na vaše pitanje nije odgovoreno ispod, ili za više informacija, molimo vas pošaljite email na support@gocarrental.com

Da li mogu odabrati specifičan automobil?

Kada rezervirate sa GoCarRental, vi zapravo ne rezervirate specifičan automobil, već kategoriju vozila. Onda, kada odete da pokupite svoj automobil, često ćete imati izbor automobila u toj klasi. Ako 100% želite specifičan automobil, moraćete napraviti taj zahtjev direktno kompaniji za najam kada napravite rezervaciju. Rado će vam pomoći – mada će to ovisiti od mogućnosti vaše lokacije za preuzimanje. Ako tačan tip ili model vozila koji ste vidjeli tokom procesa rezerviranja nije dostupan, dobićete ekvivalentnu alternativu.

Mogu li preći granice države?

U većini slučajeva, iznajmljeni automobili se mogu voziti van zemlje u kojoj su pokupljeni. Više informacije se može naći u Uvjetima Rentiranja na stranici za pretragu rezultata.

Kako proces ‘potvrđivanja’ funkcionira?

Kada rezervirate sa GoCarRental, vaša rezervacija se podnosi rentalnoj marki koju odaberete. Kada se potvrdi, primićete email sa obavještenjem, uključujući vaš vaučer za najam – ovo se obično desi u roku od nekoliko sati. Ovaj vaučer vam je potreban za preuzimanje vašeg automobila. Ako ne dobijete vaš vaučer, molimo kontaktirajte nas.

Ako nemam kreditnu karticu, da li ipak mogu rezervirati?

Možete koristiti više metoda plaćanja da rezervirate automobil, ali trenutno morate pokazati kreditnu karticu kada preuzimate automobil. Ako ne pokažete kreditnu karticu na stolu za najam, kompanija za najam automobila zadržava pravo da ne isporuči automobil, i GoCarRental se ne može smatrati odgovornom.

Koje metode plaćanja su prihvaćene u GoCarRental?

Za rezerviranje, možete koristiti brojne različite kreditne i debitne kartice. Nažalost ne prihvatamo plaćanje American Express-om, ipak kada se od vas traži da pokažete kreditnu karticu, može se prihvatiti American Express.

Agenti za najam automobila zahtjevaju kreditnu karticu na ime vozača. To je zato što se zahtjeva depozit koji se ne uzima kreditnom karticom dok se automobil ne vrati. U nekim zemljama se zahtjevaju dvije kreditne kartice u slučaju iznajmljivanja grupe većih vozila.

Uvijek provjerite da kreditna kartica ima dovoljno kredita kada preuzimate automobil. Odobrena suma uglavnom odgovara osiguranju i gorivu, ali se razlikuje u ovisnosti od veličine vozila, starosti vozača, agenta za najam, duljine rentiranja i povratka vozila.

Ako ne pokažete kreditnu karticu kada preuzimate automobil, nije moguće da dobijete povraćaj novca. Zato obavezno ponesite kreditnu karticu!

Koliko će koštati?

CIjena najma će jasno biti prikazana na našem sajtu. Za neke najmove, biće vam naplaćen depozit i podsjetnik kada da pokupite automobil – drugi zahtjevaju puno plaćanje unaprijed.

Što ako vlasnik kreditne kartice nije vozač?

U ovom slučaju vlasnik kreditne kartice se mora registrirati kao glavni vozač čak i ako ne vozi automobil i moraće da doda dodatnog vozača koga će on ili ona navoditi. U slučaju da vlasnik ne posjeduje važeću vozačku dozvolu, automobil neće biti garantiran jer ovaj scenario neće biti u skladu sa uvjetima najma.

Kako mijenjam ili poništavam svoju rezervaciju?

Ako želite da promjenite ili poništite svoju rezervaciju, jednostavno unesite svoje detalje u naš Upravljaj Mojom Rezervacijom odjeljak. Ako vam je potrebna dalja pomoć, molimo kontaktirajte nas.

Što bih trebao uraditi ako doživim udes?

Molimo kontaktirajte firmu za najam koja je obezbjedila automobil. Naćićete informacije o kontaktu na vaučeru i / ili vašem sporazumu o najmu. Odmah morate obavjestiti agenta za najam o bilo kakvoj nezgodi. U slučaju nezgode trebali biste da uradite slijedeće:

- Uzmite potpune detalje o ljudima uključenim u nezgodu, kao i o bilo kom mogućem svjedoku.

- Pružite sve detalje o nezgodi agentu za najam automobila.

- Obavjestite vlasti odmah ako treća strana treba biti istražena ili u slučaju povrede.

- Ne napuštajte vozilo bez preduzimanja ispravnih mjera.

- Neće biti refundiranja za gubitak vrijemena najma ako je vozilo uključeno u nezgodu.

Koja je minimalna starost da se iznajmi vozilo?

Kod GoCarRental nema ograničenja na godine, pod pretpostavkom da imate svoju dozvolu barem godinu dana. Postoji doplata za mlade vozače koja nije uključena u ukupnu cijenu prikazanu u vrijeme rezerviranja kod GoCarRental, ali je navedena u Uvjetima Rentiranja. Suma treba biti plaćena u kancelariji za najam automobila u vrijeme preuzimanja.

Mogu li dodati dodatnog vozača?

Dodatni vozač može biti dodat na šalteru za prijavu najma automobila.

Svi dodatni vozači moraju biti prisutni pri preuzimanju i moraju imati važeću vozačku dozvolu da bi potpisali sporazum o najmu. Zapamtite da se svi dodaci i dodatni vozači plaćaju u lokalnoj kancelariji za najam prije preuzimanja vozila.

Šta je to višak?

U politici osiguranja, olakšanje se sastoji od naknade osiguranika za štete izazvane prema trećoj strani u slučaju potraživanja. Odbitak se može kretati od 200 do 1600 € i zavisi od tipa automobila, opcija i iznad svega od najma. Ovo izuzeće može biti potpuno poništeno potpisivanjem dodatne polise osiguranja kao što Zero Gap nudi GoCarRental-u ili kako je ponuđeno svojom agencijom za najam, ali je kasnije značajno manje pouzdano od Zero Gap-a.

Za koji uzrast su pogodna sjedala za djecu?

- Sjedalo za djecu je pogodno za bebe do 13 kg (preporučuje se za djecu do 12 mjeseci)

- Sjedalo za bebe je pogodno od 9 do 18 kg (preporučuje se za djecu uzrasta 9 mjeseci do 4 godine).

Koja dozvola mi je potrebna da bih rentirao automobil?

Vozači moraju posjedovati važeću vozačku dozvolu barem godinu dana, i da nisu počinili ozbiljno kršenje zakona o saobraćaju.

Ako vozačka dozvola nije na latinici (npr. arapski, grčki, ruski ili kineski), biće im potrebna važeća međunarodna dozvola (IDL International Driving License). Uz međunarodnu vozačku dozvolu morate doneti originalnu vozačku dozvolu vozača.

Šta se dešava ako nemam vaučer o najmu kod sebe prilikom preuzimanja?

Kada dođete da preuzmete svoj automobil, morate pokazati svoj štampani vaučer. Ako nemate vaučer kod sebe, dodatni troškovi mogu biti naplaćeni, i nismo u mogućnosti da vam omogućimo refundiranje. Molimo vas da se ne oslanjate na to da možete doneti vaučer na svom telefonu ili tabletu - obavezno odštampajte svoj vaučer,  ponesite ga sa sobom i čuvajte ga.